Cześć! Ja jestem Gustaw, czytasz właśnie bloga, którego prowadzę. Znajdziesz na nim m.in. moje przemyślenia, doświadczenia, artykuły, recenzje oraz informacje dotyczące szeroko pojętego: rozwoju osobistego, coachingu, NLP, psychologii sukcesu, motywacji oraz inne ciekawe rzeczy przydatne dla Ciebie.

Jeżeli mnie znasz to zapewne znasz tylko jedną lub kilka wersji mnie, które uzależnione są od kontekstu (sytuacji) i czasu. Opinia o mnie jest Twoją opinią uzależnioną właśnie od tych sytuacji.
                       Jak myślisz ile jest takich wersji mnie...? Nieskończenie wiele - więc wybierz taką, która jest najlepsza dla Ciebie.                        Jeżeli takiej nie znasz, to rzucam Ci wyzwanie: "Poznaj mnie na tyle, aż znajdziesz wersję, która Ci się spodoba"
                       Więcej informacji o mnie znajdziesz klikając na linki O mnie, Doświadczenie

Czerwony Szlak – BLOG

"Wszystko zaczyna się od wizji i celu, reszta to przygoda i komentarz"

Marzec 2, 2010

1% ludzi

goldOprócz zorganizowania samego konkursu, konkurs ten był dla mnie również cennym źródłem informacji na temat sponsoringu jak i samych uczestników konkursu i ich działań.
Zabawa i informacje w jednym to lubię :)
Może również i TY wyciągniesz swoje wnioski z moich obserwacji?

[ZWYCIĘZCY]


Miejsce I: Paulina Woźny (57 głosów)
Miejsce II: Dorota Gmiterek (38 głosów)
Miejsce III: Agnieszka Hładki (35 głosów)
Miejsce IV: Benedykt Biegun (2 głosy)

!!!WSZYSTKIM SERDECZNIE GRATULUJĘ!!!

Strona z pracami konkursowymi i wynikami głosowania TUTAJ
Strona z zasadami konkursu TUTAJ

[WNIOSKI]

Uczestnicy konkursu

  • Około 450 unikalnych osób odwiedziło stronę z informacją o konkursie .
  • Tylko 4 osoby nadesłały prace konkursowe. Czyli aktywny udział w konkursie wzięło w dużym zaokrągleniu 1% osób z ilości osób odwiedzających stronę konkursową.

Sponsorzy
Wyniki uzyskania sponsoringu:
8 wysłanych emaili z prośbą o sponsorowanie konkursu
z tego:

  • 3 odpowiedzi zgody na sponsorowanie nagród.
  • Kontakt bardzo miły i konkretnie udzielone informacje
  • 1 odpowiedź o braku zainteresowania sponsorowaniem.
  • Email również konkretny i rzeczowy. Marketing oceniam na bardzo dobry
  • 4 emaile, na które nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
  • Moim zdaniem brak odpowiedzi świadczy o braku lub słabej polityce marketingowej firmy oraz braku utrzymywania relacji z klientami (W dwóch wydawnictwach dokonywałem zakupów). Brak odpowiedzi zawsze odbierany jest, jako lekceważenie osoby, która wysłała email z zapytaniem i nie jest ważne, czego dotyczyło zapytanie. Profesjonalnym podejście byłoby udzielenie odpowiedzi, o niezainteresowaniu daną ofertą (Nazwy wydawnictw pozostawię do własnej wiadomości)

Moje wnioski z konkursu

  1. Około 50% firm wydawniczych na rynku nie prowadzi profesjonalnego marketingu i utrzymywania więzi z klientem jak również nie chce promować swojej marki i wizerunku we wspieranych pośrednio przedsięwzięciach.
    To oznacza również, że 50% wydawnictw prowadzi doskonale swoje działania marketingowe (GRATULUJĘ)
  2. Potwierdziły się moje założenia, że 99% osób nie zrobi nic aktywnego, aby otrzymać za darmo informacje. Wnioskuję również, że nawet gdyby tym osób dać do ręki informacje gotowe do zastosowania to i tak by ich nie wykorzystali.
    Potwierdza się również moje przypuszczenie (oparte również na informacjach z innych źródeł), że tylko 1% osób faktycznie zmienia coś w swoim życiu, 99% mówi tylko, że “chciałaby chcieć”.
    Ten 1% to wbrew pozorom bardzo dużo i uważam, że jest to naprawdę unikalna grupa osób.
  3. Nasuwają się również wnioski, że 99% osób może nie zdawać sobie sprawy z tego, że mogą coś zmienić lub nie wiedzą jak mogliby tego dokonać.
  4. Ludzie nie doceniają wartości darmowych informacji, które można otrzymać za darmo lub zdobyć niewielkim wysiłkiem bez ponoszenia kosztów pieniężnych. Ludzie częściej wyżej oceniają informacje, które można zdobyć odpłatnie nawet, gdy są gorszej jakości od darmowych.
  5. Duża część osób nie używa myślenia kreatywnego.
    Zrobienie bałwana kojarzy się zazwyczaj z: wysiłkiem fizycznym, zimnem, przemarznięciem, przemoczeniem i odpowiednimi warunkami śniegowo-pogodowych oraz dobrym stanem zdrowia.
    Przykład kreatywności:
    Można ulepić bałwana ze śniegu z parapetu lub balkonu o wysokości 10cm i wetknąć w niego zapałki, jako rączki i przeznaczyć na to 3 minuty licząc razem z otwarciem i zamknięciem okna. (Zdjęcie można już zrobić przez szybę :) )
    Takiego bałwana mogłaby ulepić jednoręka, chora na gruźlicę i jeżdżąca na wózku inwalidzkim osoba.
  6. Ludzie chętniej popierają czyjeś działania niż sami je podejmować, czego dowodem jest 132 oddanych głosów na zdjęcia konkursowe w stosunku do 4 osób, które wykonały i przesłały prace konkursowe.
    Ludzie wolą być naśladowcami niż wyznaczającymi kierunek liderami “pasterzami”
    (Pasterzami dlatego, że naśladowca składa się z dwóch słów Naślad-Owca czy to zbieg okoliczności? :) )

KIEDY ZDASZ SOBIE SPRAWĘ, JAKI POTENCJAŁ JEST W TOBIE!!!???

VN:F [1.9.1_1087]
Ocena: 5.0/5 (4 głosów)
1% ludzi, 5.0 out of 5 based on 4 ratings

Podobne artykuły:

  1. Ania Napisał/a,

    A ja dziękuje, że mi Pan uświadomił że “chciałabym chcieć”, czytałam, a nie chciało mi się ‘wysilać’ by cokolwiek zrobić, tak jak w życiu, przeczytam coś a nie wcielam tego w życiu.

    PS. same napisanie takie analizy okazuje co to jest kreatywność :)

  2. Gustaw Napisał/a,

    Proszę bardzo!
    Nie na darmo pierwszym wpisem przyklejonym na blogu jest:

    Ostrzeżenie!
    Czytając każdy wpis, każde zdanie zadawaj sobie nieustannie pytania: “Gdzie i kiedy to wykorzystam?“, “Jak mógłbym to wykorzystać?“, “Co przyniesie mi to pożytecznego?“
    Jeżeli nie masz zamiaru użyć lub wypróbować w praktyce czytanych wpisów tego Bloga to radzę Ci po przyjacielsku nie czytaj ich w ogóle gdyż stracisz swój czas i będziesz miał dodatkowo powód do narzekania.

Dodaj Komentarz

Theme Distributed by Rock Kitty and Wordpress Themes